De Hilversumse KerstChallenge. Durf jij het aan?

Wie durft de uitdaging aan van de Hilversumse KerstChallenge? Op woensdagmiddag 29 of donderdagmiddag 30 december kun je meedoen aan een ‘barre tocht’ door onze mediastad.

Met behulp van QR-codes trek je van de ene plek naar de andere plek. Je maakt op een bijzondere manier kennis met een bijzonder onderdeel van het kerstverhaal. Je speelt het verhaal na van de vlucht van het kind Jezus naar Egypte. Een vluchtelingenverhaal van zo’n 2.000 jaar geleden.

Spannende speurtocht op de fiets

Het wordt een spannende speurtocht op de fiets. Waar ga je heen? En wat levert de tocht jou op? Het is een spel voor alle leeftijden. Je doet de tocht als gezin of als vriendengroepje. Het kan ook in je eentje. Zolang je je maar aan de laatste regels van de coronamaatregelen houdt.

Meld je digitaal aan

Je kunt op beide middagen starten tussen 12u30 en 15u30. Je begint bij Bethlehemkerk aan de Loosdrechtseweg 263 in Hilversum. Aanmelding vooraf is wel nodig. Doe dat via deze link: https://calendly.com/geeflicht/pgh-kerstchallenge-2021?

De Hilversumse KerstChallenge wordt aangeboden door de kerken van de Protestantse gemeente in Hilversum (PgH) waar de Diependaalsekerk ook toe behoort. Heb je nog vragen? Vermeld ze bij je aanmelding.