Voor Vitamine G website klik hier

A Taste of Christmas.

A Taste of Christmas 2022

Op zaterdag 10 december 2022, van 16.00 tot 20.00 uur: Kerstmarkt A Taste of Christmas in de Diependaalse kerk.

Geniet van live kerstmuziek in het theater in de achterzaal van de kerk; van heerlijk vers gebak met een warme drank erbij; van gezelligheid rondom de kerstboom op het indoor marktplein in de kerkzaal; van alle leuke workshop-activiteiten aan de kraampjes; van een lekker broodje (vega)hotdog of een kop stevige (vega)soep. De kerk trakteert, dus alles is gratis.

Speciaal voor kinderen, eveneens gratis: een kerstvoorstelling van kindertheater Onwijz. Marcheer mee met een Romeinse soldaat, verbaas je over trucs, lach mee en verwonder je over de Kerstboodschap tijdens deze interactieve voorstelling. De voorstelling wordt twee keer gespeeld: om 16.30 en om 18.30 uur. Zaal open: 15 minuten van tevoren. Voor of na de voorstelling kun je natuurlijk ook nog de kerstmarkt op.

A Taste of Christmas wordt georganiseerd door wijkgemeente Diependaal en Vitamine G, en is financieel mede mogelijk gemaakt door de Protestantse gemeente Hilversum.