Nieuw in Hilversum: Lighten the Night

Binnenkort start er in de Hilversumse Grote Kerk een maandelijks terugkerend evenement dat schittert in eenvoud: Lighten the Night. Vaste ingrediënten zijn: kaarsen, live muziek op de achtergrond, de mogelijkheid tot het vragen van een persoonlijk gebed en een afsluiting met een kort avondgebed. Het gaat erom dat er een warme, rustgevende plek geboden wordt voor iedereen die daar behoefte aan heeft. In andere plaatsen lopen al vergelijkbare projecten, zoals in Keulen, Groningen en Utrecht. Bent u, ben jij ook enthousiast? Laat het weten, er is vast een manier waarop je mee kunt doen. Op dit moment bestaat de organisatie van Lighten the Night uit het missionaire team van wijkgemeente Grote Kerk. Zij zorgen ervoor dat het project daadwerkelijk van start gaat zodra de maatregelen het toelaten, en dat het ook op de langere termijn kan blijven draaien. Zij zoeken binnen de PgH naar de volgende vrijwilligers:

· vrijwilligers die structureel of incidenteel willen meedraaien tijdens de avonden
· mensen die structureel of incidenteel een muzikale bijdrage willen leveren
· enthousiastelingen voor het uitdelen van de kaarsjes op en rond de Kerkbrink tijdens het evenement en/of om voorafgaand te flyeren

Voor aanmelding of voor meer informatie kan contact worden opgenomen met Nelline Roest uit de Grote Kerk: mc@grotekerkhilversum.nl of 06-10691122.