Top 2000 Viering afgelast

Helaas hebben we moeten besluiten de Top 2000 Viering van aanstaande vrijdagavond 18 december niet door te laten gaan. Gezien de nieuwe lockdown en de bijbehorende maatregelen een noodzakelijke beslissing, hoe jammer ook.

We waren er klaar voor. Twee puike bands – Nice Choice en Home,een verrassend gelegenheidskoortje van zes mensen, techniek, geluid, twee voorgangers, treffende en inspirerende woorden om de veelheid aan muziek mee te omlijsten, een kerkzaal die volledig zou worden benut zodat we Coronaproof te werk konden gaan, interactie met u thuis … Helaas, het is niet langer verantwoord onze plannen uit te voeren.

Máár, niet te lang getreurd! Onze voorbereiding gooien we natuurlijk niet zomaar het raam uit. Waarom zouden we? Wees daarom zelf voorbereid op het volgende: op een goed moment, ergens in het komende jaar, hopen we bij u terug te komen met alsnog een Top 2000 Viering – of hoe we deze tegen die tijd ook zullen noemen.

Om met wijlen Ramses Shaffy te spreken (ongetwijfeld aanwezig, ook dit jaar, in de Top 2000):
We zullen doorgaan
Met de weifelende zekerheid
Om door te gaan in een sprakeloze tijd
We zullen doorgaan
Tot we samen zijn

Ondertussen had u al wel gestemd op uw favoriete nummer uit de Top 2000. Uw top 10 maken we hierbij natuurlijk nog met plezier bekend:

1. Fix you – Coldplay
  2. What a wonderful world – Louis Armstrong
  3. Rollercoaster – Danny Vera
  4. Beautiful day – U2
  5. Is this the world we created? – Queen
  6. I follow rivers – Triggerfinger
  7. Another day in paradise – Phil Collins
  8. Iedereen is van de wereld – The Scene
  9. Als het golft – De Dijk
  10. Alles is liefde – BlØf

En wilt u toch kunnen genieten van een Top 2000 Viering dit jaar? Kijk dan op 27 december om 19.30 uur naar de Nationale Top2000-Kerkdienst via www.top2000kerkdienst.nl/.

Gezegende Kerstdagen gewenst en alle goeds voor 2021!

Namens de gehele organisatie van de Top 2000 Viering, uit de Bethlehemkerk, Regenboogkerk, Morgenster, Diependaalsekerk en Vitamine G,
Rianne ten Voorde