Wat vindt u van de PgH-site?

De Protestantse gemeente Hilversum heeft al geruime tijd een eigen website: www.pknhilversum.nl. De site verschijnt onder verantwoordelijkheid van het dagelijks bestuur van de Algemene kerkenraad.

Eerder besloot het bestuur dat de site actueler en aantrekkelijker moest worden. En daarmee een aanvulling op Kerkbrink, het maandelijkse magazine van de PgH. Maar is dat gelukt? Of is dat wel nodig? Wij zijn nieuwsgierig naar uw opvatting. Doe daarom mee met enquête over de PgH-site.

Ga naar https://bit.ly/PgH10. Daar vindt u de korte enquête. Of scan de QR-code. Heel fijn als u meedoet. De resultaten publiceren we op de website en in het kerkblad.

Nieuwsbrief

Naast de website beschikt de PgH ook over een nieuwsbrief. Deze verschijnt één tot twee maal per week met het laatste nieuws dat de website publiceert. De nieuwsbrief wordt per e-mail verstuurd.

Bent u nieuwsgierig naar de nieuwsbrief? Ga naar de PgH-site: www.pknhilversum.nl en meldt u aan voor de gratis nieuwsbrief. Het abonnement is dagelijks opzegbaar en ook daar zijn geen kosten aan verbonden.

Doet u mee aan de enquête? Dank alvast.