Welkom bij gesprek over voorgenomen besluiten PgH2024

De Algemene kerkenraad nodigt leden van de PgH uit deel te nemen aan het gesprek over de voorgenomen besluiten van PgH2024. De bijeenkomst is op donderdag 8 juni in de Regenboogkerk en begint om 20u00.

Verder verrijken

Op maandag 24 april nam de Algemene kerkenraad unaniem een viertal besluiten over de toekomst van de Protestantse gemeente Hilversum. Klik hier voor de besluiten. Op 8 juni wil de Algemene kerkenraad met PgH-leden in gesprek die nog vragen of opmerkingen hebben bij de besluiten. Deze inbreng maakt het mogelijk de besluiten verder te verrijken. Uiteindelijk zal de Algemene kerkenraad op 26 juni definitieve besluiten over PgH2024 nemen.

Aanmelding voor het gesprek is niet nodig. Iedereen is van harte welkom. De avond start met een korte uitleg over de voorgenomen besluiten waarna PgH-leden met leden van de Algemene kerkenraad over de besluiten in gesprek gaan. De bijeenkomst duurt tot uiterlijk 22u00.

Gemeentebreed gesprek over voorgenomen besluiten PgH2024, 8 juni 2023 20u00, inloop vanaf 19u30, Regenboogkerk Nassaulaan 22 Hilversum.